Tack för att jag har...

En familj som är tillgänglig, fantastiska och högljudda ;)

Mina vänner som alltid finns här när jag behöver dem, guldvärda allihop. Otroligt fina människor som jag har runt om mig.

Frihet och tillgång till utbildning. Allt är i princip gratis upp till högskolan där material kostar but still... Finns så mycket att välja mellan. Jag kan välja vad jag vill, med min egna vilja! Tacksam till max.

Mat på bordet. Haft turen på min sida, att vara född i Sverige. Inte stora problem här, annars finns det stöd osv.
Jag lever och får ta del av allt det här.
Lite lustigt när man tänker efter vilka problem man jämt och ständigt går runt och tänker/analyserar på/om. Egentligen.

En säng att sova i. En plats där jag kan samla mig, resonera dagen och varva ner. Här känner jag mig trygg och BEKVÄM :)

Musik spelar nog en större roll än vad jag trott, faktiskt. Ibland fungerar den som inspiration och peppar. Eller som avslappning, man kanske inte orkar prata med någon, ist lyssnar man på sina lugna favoriter, alla har vi dem.

Till slut: tack för att jag har mig själv. Att jag ens finns gör mig till vinnare, och dig också! Se dig själv som guldvärd så kommer andra till slut se dig som det också. Självförtroende är attraktivt för oss människor. Hjälp varandra med att boosta er, ni är grymma som ni är. Punkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0