Birthday party excuse

Igår va det födelsedagsfest, fyllde 20.
Började med en fördrink (made by me) och inte bara att den var snygg, den smakade bra också! Sen fixade vi lite med frukterna, skivade de osv.
Tog fram allt som skulle vidare till lokalen. Folk började droppa in, lite lugnt... Sen i samband med att musiken höjdes så började folk till slut DANSA.
Hade olika sorters musik men min egen favorit var funk, helt klart!!
Rebecca dansade från första början, that girl always have her positive vibe ON ;) fick fina presenter, vin/alkohol var populärt haha. Besökte även systemet, kände mig lite olaglig, liten och vilsen. Till slut hittade jag det som skulle vara med i bålen som uppskattades av många, vilket glädjer mig. Har gästerna kul så har jag de. Vi spelade spel, lekte osv. Sjukt roligt när man inte är 100% nyktert. Glad över att jag filmade! Sist men inte minst blev det tårta, bra avslut på festen. En kväll jag kommer minnas länge!! Att få fira sin dag med nära och kära är det bästa, mad love!!

Nu dagen efter har jag med hjälp av mami städat lokalen, det var rätt gött ändå. Nice att städa i lugn och ro i pure tystnad. Ligger i sängen och degar, vilket är OK. Ska snart köra lite övningar här hemma. Ikväll är det säsongspremiär för "Robins" på SVT. Rolig snubbe dedär! Följt av "No strings attached". Har redan sett den men det är en sån bra sjukt bra film man kan se om så... Blir en tv kväll!

Mycket tacksam för all glädje igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0