This and that, this and that, this and that

Blir galen snart, på mig själv. Men ska göra allt i min makt för att behålla mig själv som bästa vän. Det enda man hinner göra är att jobba, komma hem, äta, slänga sig sängen för att vila sina 8hs aktiva ben som vandrar hit och dit.
Slå på sex and the city boxen, finns inget annat alternativ, dagens tv suger rent ut sagt. Enda gången jag bänkar mig framför tvn är onsdagar för greys, missade gårdagens avsnitt pga jag jobbade kväll...

Snart är det fan dags för att anmäla sig, det kan man iofs redan göra nu.
Står mellan beteendevetenskap/socialsekreterare/socionom. Vaaaaaad är skillnaden seriöst? Allt jag vet är att jag vill jobba på Migrationsverket. Hoppas att all den energin och tid jag lagt ner på samtal med olika syon, migrationsverket möten osv kommer till nytta! I pray to you God. Pleeeeaaase...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0